2012-01-23

Hade en jätte jobbig kväll igår och en ännu värre morgon. Nu sitter jag här och känner mig helt matt. Ingen matlust ingen lust till något. Jag vill bara ta mitt pick och pack och sticka. Detta har inget med mitt och björns förhållande att göra utan det har att göra med människor som inte kan bete sig. Vill spärra in dom allihopa och lära dom lite vett och etikett. Den ene behöver det mer en den andra. Försöker också boka bord på loppisen här in avesta men kommer bara till en telefonsvarare. Bra att dom skriver vilka telefontider/dagar dom har. Vill i alla fall försöka få ett bord på lördag så man kan sälja bord all skit och få in lite cash. Sitter också och kollar lägenheter och drömmer mig bort härifrån. Helst till ett somrigt jönköping haha Jag vill omringa mig med liv och rörelse och drivna människor! Jag vill kunna vakna på morgonen en lördag och tänka. "ska man ta och strosa ner till stan och sätta sig på ett fik i ett par timmar och bara njuta av folket som går förbi en. " Där kan jag sitta för mig själv och andas. Här är det tvärtom. Grått och tråkigt och inte ett jävla fik man vill sitta på. Skulle jag gjort det hade folk bara kollat snett på mig och tyckt att jag vart konstig. Jag vill sitta där med en stor kopp kaffe och en tjejkompis och prata drömmar och ideer och inte bara lyssna på massa skit som jag inte bryr mig om. Fan denna texten hänger inte ihop för fem öre men detta är ju som en dagbok för mig som jag skriver i när jag känner att tankarna blir för många för att bära på själv. Men sammanfattat. För att jag ska kunna leva behöver jag en levande stad att bo i. En stad med energi och möjligheter. Här blir jag lite grå och livlös som stan. Ingen energi, inga färger, ingen ork.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är för stor för Avesta. Men du kommer lyckas med ditt företag, hoppas det får dig att finna frid. Du är en bra tjej, stå på dig, i allt.

2012-01-25 @ 20:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0