sjukstugan

God morgon. Både jag och Björn ligger sjuka här hemma och har gjort det i några dagar. Förskylningen i kroppen vill inte riktigt försvinna. Känner mig helt matt i kroppen och thock i huvudet. Tycker inte om detta alls. Men det är bara att fortsätta dricka c-vitamin och ta alvedon och hoppas man blir frisk snart. Men vi har inte haft tråkigt i alla fall. Vi har fastnat helt framför paradise hotel danmark men igår såg vi sista avsnittet! Fort som fan hoppade vi över till säsong 7 men det började på avsnitt 13 så det va ingen hit. Så vi tänkte kolla på norska paradise men fasen vilka mesar! Dom vågar inte spela alls inte alls som danskarna. Men nu ska jag bädda ner mig igen med en kopp te.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu får ni se till att bli friska o starka igen. Snart är det vår. Krya på er. <3<3<3

2012-01-11 @ 15:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0