mål

Idag har jag så fruktansvärt ont i min rygg. Jag har vart på massage för att försöka lösa upp några av knutorna men det blev bara bättre en stund efteråt. Nu ligger jag här och kvider igen:( Jag jämför känslan med en infekterad tand. Det gör ont hela tiden, när du ligger, sitter, står, går ja hela tiden!

Men men det finns inte mycket jag kan göra åt saken. Jag har en relativt tunn kropp som tar mycket skada av det jobbet jag har. Har suttit och gjort ett kollage av mina mål jag har, Kanske att ett av den i alla fall blir uppfyllt iår!:)


Jag har alltid haft mål och även om jag kämpar gärnet och uppfyller ett så låter jag mig inte njuta av det allt för länge utan jag hoppar på nästa mål och nästa. Det tycker jag är rätt bra iofs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0