tankar

En söndag som denna när björn fortfarande ligger och sover(!!!) och vi gick och la oss vid 4 tiden i natt så känner man bara en känsla av värdelöshet. Tror inte ens de är ett ord men man känner bara att hela denna dagen är förstörd och de två magiska orden ALDRIG MER ekar i huvudet. Jag hatar verkligen känslan av att vara bakis och seg. Jag vill fylla mina dagar med vettiga saker från morgon till kväll, alltid! Så söndagar förtjänar verkligen utmärkelsen som den tristaste dagen i veckan. Just nu i alla fall. Annars brukar våra söndagar innebära veckohandling:) Det är en mysig känsla istället.

Vi kollar på hus nu i jkpg området och längtar så efter det. För mig ser jag det som två olika stadier i livet. När vi skaffar hus lämnar vi ett stadie för att börja ett nytt. Vi lämnar livet med bakissöndagar och smak av cigaretter för ett liv med grillning, promenader, fiske, bakning, barn osv. Jag bävar inte detta utan jag omfamnar det glatt!

I avesta gick vi aldrig ut och festade men sen vi flyttade tillbaka hit har vi (jag) vart ute varje helg! Mest för att det är kul att träffa alla vänner igen och det har vart jätte roligt men nu orkar jag inte mer, jag börjar bli gammal haha Nu får det va färdigfestat på ett tag tycker jag. Jag måste bara lära mig att säga nej. Det är ok att hellre vilja hyra film och mysa med sin sambo tycker jag. Det är livsglädje för mig. Vi trivs med det och värdesätter våran tid med varandra mer än något annat. Det har funkat för oss och det har säkert bidragit till att vi fortfarande är så kära i vaandra 4 år senare.

Nej, nu är det helt enkelt färdigfestat på ett tag. Det har vart jätte kul! Men jag njuter mer av min ledighet när jag inte druckit haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0