Kalas

Idag hade vi ett litet kalas för Pappa som fyllt 50! Vi hade blåst ballonger, bakat kakor, köpt blommor och bjöd på nån tårta. Tack för att ni kom! Annars har jag inte så mycket att skriva idag.
 
Efter jobbet igår kände jag att det enda jag behövde göra va att gå ut och ha kul.sagt och gjort så dansade vi till kl 2 sen åkte vi hem. Behövligt och vi mår toppen ändå! Har även hunnit lämna tillbaka en jacka som jag köpte men eftersom vi åker till stockholm snart så kan jag leta där istället.
 
Längtar så till tosdag!! Kanske vi inte behöver komma hem på fredag om jag svingar med mitt trollspö.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det var ett riktigt bra kalas med mycket goda kakor.
Tack för att du lagt ner tid och fixat. :-)

Pappa

2012-10-28 @ 17:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0